برنامه .Rouhani برای این سفر شامل هیچ وعده های غذایی با فرانسه officialdom.During جلسه این هفته در رم، رنتسی و روحانی متعهد به تقویت موزه ties.The فرهنگی سه شنبه گفت که دفتر نخست وزیری می خواست مجسمه در طول مسیر روحانی را برای این کنفرانس خبری تحت پوشش تا. دفتر نخست وزیری اشاره کرد که موزه MAXXI رم است در قرار دادن در یک نمایش از آثار از موزه تهران از هنر معاصر علاقه مند است. 13 حمله در پاریس. دفتر رنتسی به comment.Renzi کاهش یافته و روحانی در یک اتاق های مجسمه برنزی مشهور امپراتور مارکوس اورلیوس، به طور کامل لباس صحبت کرد.

در میان کسانی که آید تپه انتقاد رنتسی سه سیاستمدار جیانلوکا Peciola بود، از حزب SEL های چپ، که اعلام یک درایو دادخواست به تقاضا است که نخست وزیر توضیح انتخاب آن را در نظر "شرم آور و ریاضت برای هنر و فرهنگ به عنوان concepts.That جهانی ادراک . سفر اروپایی پس از Nov.Ahead از یک کنفرانس خبری روز دوشنبه با برتر ماتئو رنتسی و حسن روحانی، رئیس جمهور ایران خراشیده شده بود، پانل های چوبی در اطراف برخی از تندیس های رومی در رم کاپیتولین موزه رم ساخته شد: ابهام در تصمیم توسط مقامات ایتالیایی برای سرپوش گذاشتن مجسمه برهنه باستان نه توهین به رئيس جمهور از دیدن ایران است رسم تمسخر در رم است. در پاییز گذشته، گزارش، گزارش رادیو فرانسه دارای منبع گفت که رهبر ایران یک ناهار در کاخ ریاست جمهوری فرانسه را لغو کرده چون کاخ حاضر به ارائه یک منوی حلال بدون شراب.

این کاخ اصرار چنین ناهار شده بود، هرگز تصاویر planned.When از پوشش تا ساخته شده است که رسانه های ایتالیایی سه، سیاستمداران از سراسر طیف تقبیح و به استهزاء decision.Earlier، روحانی ناهار در فرانسه XPS ریاست جمهوری دوش کننده سینی کاخ لغو شد زیرا حاضر به پیشنهاد رایگان آب منوی حلال است. "در راست افراطی، برادران جورجیا Meloni در ایتالیا رهبر حزب گفته است که" سطح تسلیم فرهنگی »با رنتسی" هر حد از نجابت پیشی گرفته است. "او به یاد می آورد که چه برای بسیاری از یک تلخی خواهد سابقه است - پارچه فروشی از یک مجسمه برهنه مدرن هنگامی که ولیعهد امارات متحده عربxps shower tray Suppliers). پیش از این، روحانی ناهار در فرانسه لغو